STORIES IN LOVE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
STORIES IN LOVE

قصص فى الحب
 
دخول  التسجيلالتسجيل  الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  

 

 تعاله ياجدع ارب شوف

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
دلوعت رومنسيه
عضو جديد
عضو جديد
دلوعت رومنسيه


عدد الرسائل : 2
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 03/01/2008

تعاله ياجدع ارب شوف Empty
مُساهمةموضوع: تعاله ياجدع ارب شوف   تعاله ياجدع ارب شوف Icon_minitimeالخميس يناير 03, 2008 12:16 pm

lol! lol! lol! lol! lol! lol!
تعال تعال تعال تعال تعال تعال تعال

معنا فى الهوسه والمتعجه بى الموضيع خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دي قصه حقيقيه حصلت من 69 سنه حصلت في مدينه مش فاكر اسمها حاليا وهي ان راجل كان بيروح كابريهات وكازينوهات وكان متجوز واحده محترمه العصمه في ايديها وكان ليه 3 اولاد بنتين وولد الولد اسمه احمد والبنت اسمها ريهام و اختها اسمها صفاء
صفاء كانت الكبيره كانت عايشه في اوروبا اي حاجه تخطر علي بالها تعملهاواحمد كان عايش هو واخته معامهم والاب كان علي طول بيسافر
احمد ده كان متدين واخته زيه اما البنت وابوها حالهم تعبان
في يوم راح كازينو طلب من واحده تروح معاه البيت وافقت وراحت معاه و طلب منه يوصلها البيت بتاعه بعربيته بعديها فكروا قالوا خلينا نسافر اسبوعين (هو وبنت الكباريه )
اتفقوا وسافروا عالفجر وراحوا مكان هادي وجميل كانوا لوحدهم تقريبا عشان المكان مليان بحور زي المصايف والجو برررررررررررررررد وسقعه ولان الجو دكان سقعه اوى لان حو كانت تعمل زى المصايف والجو بيتعها
اليوم الاول عدا بسرعه والتاني والتالت برده زيهم والرابع كمان والخامس المشكله كلها كانت في اخر يومين
في اليوم السادس اتفسح هو والبنت بعد كده رجع مراته اتصلت بيه وعفرتته وقالت له انت فين قالها مسافر في الشغل قالت له انا سامعه صوت ناس affraid قالت له انت فين دلوقتي قالها الشارع قالت له انا مش مستريحه لك لما ترجع حيبقي لينا كلام تاني
سمع كده اتغاظ عشان مراته هددته وقالت له انت فاكر ان ليك حاجه ملكك كل حاجه ملكي انا صاحبه العصمه نسيت ولا ايه
ولما اتغاظ جاله مرض جننه الصبح يبقي انسان عادي وبليل يبقي انسان من غير قلب ولا رحمه يضرب الناس في الشوارع يكسر العربيات يضرب نفسه في اي حاجه يلاقيها
مراته قالت له انا السبب انا ما كانش لازم ازعلك قالتله خد كل حاجه باسمك وهو الفتره دي هادي قالها خلاص بس لو عملت اي حركه اربطوني في سريري لحد ما يطلع النهار قالت له طيب
جه الليل وجت له الحاله وربطوه اتعصب بالزياده وقطع الحبل ومارس عادته في الخروج وتكسير اي حاجه امامه لدرجه انه كان حيكسر عربيه نقل من الحاجات اللي حدفها عليها وضربها بيها
ابنه احمد عرف فراح قالهم ده غضب من ربنا عليه ادعوا ربنا يشفيه ولما يحصل حاجه اضربه علي راسه
جن جنون مراته قالت له انا السبب انا حنتحر قالها لالالالالالالالالالالالالالاوديني للدكتور امراض عصبيه يكشف عليا
وبالفعل ودوه للدكتور وكشف عليه قالهم ان حالته ميئوس منها ولا زم يكون تحت الملاحظه حطوه في غرفه وحاطوا حاجات عشان يعرفوا هو بيضرب اي حاجه ادامه ليه جه الليل واتجنن تاني مسك خشبه كانت محطوطه وضرب بيها حاجه زي الجهاز فالجهاز ادمر قال الدكتور ده بيعاني من حاله هياج عصبي شديده قالها ايه كان السبب
قالت له ده حصل كزا كزا كزا ولما سمع منها الدكتور
قالها كدهQuestion
طيب ممكن يكون له علاج وهو اننا نضربه علي حته في معينه في الراس لما يهيج(نفس الكلام اللي قاله احمد)
Arrow وفى يوم جاء الليل ومراته عملت العشا ونادت على احمد وريهام وهوه كان نايم
بسط امهم ليه مش بيتكلو ياعيال قالها هانستنه بابا
وفضلو مستنين مستنين مستنين مستنين مستنين مستنين مستنين
زهقت مراته وراحت تشوف هوه مجاش ليه
راحت تشوف بسط له وبتصحيه بتقوله اصحه علشان تاكل
كان بيقول والله لاهتلققك والله لاهتللققك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وطلع بيحلم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حلوه ولا ايه
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
تعاله ياجدع ارب شوف
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
STORIES IN LOVE :: القسم دة بتاعك من منتدانا :: منتدى حواء-
انتقل الى: